martes, 15 de marzo de 2011

A desquitarse...

Mirade que rara vez adestro dous días seguidos, pero é que onte acabei con mal sabor de boca, e hoxe espertei coa sensación de que tiña de desquitarme...

Quería sair pola mañá, pero unha choiva de carallo dicíame que esperara un pouquiño e que tivera paciencia. Decidín facerlle caso a climatoloxía e o meu instinto que me dicía que pola tarde ía escampar.

E por unha vez acertei, escampou pola tarde e axiña fun a cambiarme, a por as zapatillas, o pulsómetro, e sair a desquitarme do de onte. 
Comecei suave, pero as miñas pernas e o meu corpo pedían máis, traballar a máis velocidade a cambio de non reducir pulsacións, que actualmente é o que máis me convén.

Resumindo, 8'320 km, en 46'13", a 5:32 o km.
Pulsacións medias: 169, ay, ay, ay...
Fixen dúas voltas á ruta de 4'16 km que aparece máis abaixo noutra entrada, por se alguén apetece ver.

E en certo modo acadei o meu obxetivo, quitar as malas sensacións de onte. Mellorei tempo, acabei non moi canso, e cun lixeiro gusto a satisfacción. Agora, a descansar o mércores, para o xoves facer un pouquiño de series.

Saudiños.

No hay comentarios:

Publicar un comentario